loading...

وبلاگ انتشار رمان، داستان سریالی و داستان کوتاه

سلام به وبلاگ من خوش اومدین. اگه دنبال رمان ها و داستان های اکشن، خشن، تخیلی و هیجان انگیز می گردین، اینجا جاییه که میتونین به نیازتون برسین. من نویسنده کم تجربه ای هستم، اما امیدوارم که بتونم نوشته ا

سید آرمین موسوی بازدید : 19 چهارشنبه 06 آذر 1398 زمان : 14:44 نظرات (0)

سلام به وبلاگ من خوش اومدین. اگه دنبال رمان ها و داستان های اکشن، خشن، تخیلی و هیجان انگیز می گردین، اینجا جاییه که میتونین به نیازتون برسین. من نویسنده کم تجربه ای هستم، اما امیدوارم که بتونم نوشته ای تحویلتون بدم که ازش لذت ببرین، با غم کاراکتر هاش غمگین بشین، با شادیشون خوشحال بشین و با مرگشون، حسابی حالتون گرفته بشه :)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 134
  • بازدید کلی : 199